Monday, June 27, 2011

JEMPUTAN KAWIN....


Weekend baru nie aku bz ngan kondangan...satu kat Ampang, satu kat Kg.Sawah..layan few piccas..

atas nie gambo wedding adik Raha@Yati Masol, si Yazid..on Saturday, 25 Jun..fyi, aku dah lama sgt kenal ngan raha n family..stakat mak dia..anytime kami hallo2..adik2 dia pon still kenal aku la..hehehe..so, rasa mcm WAJIB aku attend wedding nie..tp Raha bz gler..kalah mak pengantin..tak dpt nak snap gambo byk2 pon ngan dia..gambo kitorg pon dah macam org minyak..hahahaa..panas time tu..




Ini hari Ahad lak, 26 Jun .hehehe...org kata aku nmpk slim masa nie...iyo ko???penangan PB of course..nie lgsg tak dpt amik gambo ngan Awe coz lagi dasat bz drpd Raha..aku dok melayan anak2 dia jer la..Umah parents Awe nie pon aku WAJIB attend..kitorg dah kenal lama n rapat..anak2 awe pon rapat ngan Suri sbb kitorg slalu gak la jumpa..
Insyaallah kalau ada jemputan tu takde aral, aku akan sampai..aku n hb mmg suka jalan2 makan kenduri nie..hahaha..

2 comments:

  1. Yeszer, ko memang nampak kurus la beb! keep up the good work. & Thanks for coming kenduri Ateh ya :)

    ReplyDelete
  2. wah..kebaya=).. kene lawan lah lepas beranak nnt

    ReplyDelete