Friday, May 6, 2011

fully occupied weekend..

tak sabar nak tggu weekend..esok 1st saturday..so CUTI..yay!!!leh la aku setkan byk programs..esok sabtu, aku nak g shah alam..going to meet my kazen SYAMELIA n my dear fren,LIMEIL..lama tak borak n lepak ngan limeil.aku ske g umah gomen dia tu..very peaceful..untung aa keje ngan gomen, dpt la dok umah kuarters..hehehe..dah lepak kang..sure berjam2..ptg aa baru balik..takpe, suri kat umah Awo dia..sian anak ibu..ibu bkn jalan2 tau..ada keje sket..adik tau,kan..ibu dah explain slalu..hahha
on sunday lak, biz prtner aku Evany wat bday party anak2 dia..madiha ngan almas kat A&W kat Subang kul 4..mesti pegi maa..org dah jemput..tak baik tolak jemputan kawan2,kan..selagi ada kelapangan, insyaallah sampai...maybe pagi tu kami nak ke selayang dulu umah paman ron..tp yg tu x sure lg..laki aku lama dah tak ziarah paman dia kat sana tu..insyaallah ada kelapangan, kul 2 nak ke batu caves..ehh..bkn nak g kuil yer..ada meeting sket kat area sana..harap2 plan utk weekend nie menjadi dan berjalan dgn lancar hendaknya..insyaallah..semoga Allah memberkati kami..

No comments:

Post a Comment