Thursday, May 5, 2011

to begin with...

alhamdulillah..berjaya jugak aku create blog aku sendiri.selama nie rajin dok baca blog org jer..i'm not really good in writing..tp atas pujuk rayu few members (cewah..perasan..)yg suruh create blog sendiri, aku pon cuba la..tapi sebenonya aku mmg sgt malas menulis..suka baca jer apa yg org tulis..tp bila my best buddy (awe jalil) kata blog nie adalah satu tempat utk kita luahkan perasaan , masalah n nak share moments n latest news 'bout diri kita..then aku realize...it's a great idea..tq awe jalil..muahx..muahx..
so, utk post yg pertama nie, aku lom ada criter yg nak dikongsi..juz nak luahkan rasa bangga kerana berjaya juga menghasilkan blog ini setelah beberapa bulan merancang..n tq so much pd kazen aku, Hj Zawal yg tak penah lokek ilmu n sudi jadi sifu aku..hehehehe..tq G..

3 comments:

  1. Tahniah beb!!! Siap jugak blog ni ya.. :)
    Aisey, malu la plak bila nama ai terpampang besau tu... hahaha
    Anyway, enjoy writing ya! xoxo

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..seikhlas hati,selaku bloggers..uji ujapkan TAHNIAH dan SELAMAT DATANG ke dunia baru..

    ReplyDelete
  3. hj:selamat datang ke dunia baru..kelako lak dengo..apa2 pon..tima kasih byk yer..

    ReplyDelete