Saturday, May 21, 2011

whatever..

dah dekat 2 mggu takde buat posting..org lain masa awal2 berblog nie, mesti la rajin,kan...tp aku lak terbalik..huhu..aku mmg tgh bz gila kat opis n kat umah pon dlm 1-2 mggu lepas  nie..
malam nie ada kenduri arwah pakcik aku kat shah alam..pastu kami sambung ngan meeting bulanan AB kali ke 5.mesti balik tgh malam la nie..
esok pagi2 aku dah kena rush ke One Utama..ada bowling tournmnt (alumni SSP)..mcm biasa sapa lagik nak present batch aku kalau bkn aku salah sorangnyer..hehehe..anyway, aku mmg enjoy bila jmpa kwn2 sekolah nie...tu yg excited sgt skrg nie..hehehe..harap2 ramai la yg turn up esok..blh la discuss pasal reunion yg asyik tak jadi tu..huhuhu..insyaallah nnt aku post gamba2 bowling tu..
hari khamis lepas, kami adik beradik memborong udang sungai..ada member hb yg g sungai menjala udang..hehe..so, mlmnyer kami goreng tepung je udang tu n meratah jer..ya allah nikmat betul...udang fresh,kan..manis...

No comments:

Post a Comment